Onsdag 6 April

Hej på er!

Nu har jag svarat på en massa mail. Helt galet hur många jag skrivit, och tid tar det. Men så blir det då man är seg på att svara i första taget. Men det är ju så jag kör med det mesta, väntar till sista sekunden och sedan har jag tusen saker att göra istället. Men det verkar ju som att det är så jag gillar att göra det!

Idag har jag jobbat. Blev till och med att jag jobbade en extra timme. Men denna vecka kommer det att bli många extra timmar. Det var inte meningen att jag skulle ha jobbat i tisdags eftersom den andra nannyn normalt jobbar då. Men eftersom han ramlat och gjort illa sig hoppade jag in. Men extra timmar kan jag alltid behöva så att jag kan ta ut lite mer ledighet. Som det verkar nu kommer jag att jobba extra på fredag, lördag och även söndag. Men istället så är jag ledig imorgon, vilket känns riktigt skönt och välbehövligt! Men självklart ställer man upp då någon behöver hjälp, och jag vet att dom ställer upp för mig. Och det är det viktigaste!

Jag hoppas att allt är bra med er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0