I'm alive

Hej på er igen!

Nu har jag återigen varit dålig på att skriva, men det har sina orsaker. Som ni vet fick jag för lite över en vecka sedan besök av Tobias så jag har helt enkelt varit upptagen. Idag släppte jag av honom på busstationen så att han kunde ta bussen till flygplatsen. Som många av er säkert kan förstå var det grymt jobbigt, och inget som jag vill göra om igen! Så nu får det här vara sista gången. Många tårar blev det och dom verkar inte vilja sluta. Men det är ju egentligen positivt, även fast det känns tungt just nu.

Tänkte visa att jag lever och jag kom på att jag glömt att berätta vad som hände i helgen. Jag och Tobias tog en weekend till Washington DC, så ni har en massa bilder att vänta er och även bilder från nhl matchen förra veckan. Tänkte att det skulle ta alldeles för lång tid att svara på enstaka mail, så tänkte att detta var bättre. Så ni som skickat mail får förhoppningsvis det imorgon. Men jag är seg, så hoppas inte för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0