Fredag 22 April

Nu är man ett år äldre, vilket här i USA betyder att jag får köpa alkohol. Tänka sig att man får fira det två gånger, det är inte alla som har den turen! Idag har det varit en regnig dag i Pittsburgh. Som födelsedags middag tog Claire med sig mig och pojkarna till ett ställe som heter Ihop. International house of pancakes tyckte jag att hon sa att det hette. Jag tyckte att det var en väldigt roligt idé och pankakorna var väldigt bra! Dessutom var pojkarna överlyckliga! Mycket jordgubbssirap blev det för dom och roligast tyckte dom ändå var att hälla det på pannkakorna.

Sedan då vi kom hem fick jag öppna mina presenter, vilket jag ska visa er imorgon. Och kvällen slutade med att jag och Claire såg på filmen Risky Business som var en av mina presenter. Sammanfattningen tycker jag var en lugn och skön födelsedag! Sedan så kommer den bästa presenten imorgon då min lillasyster kommer hit. Det ska verkligen bli så himla roligt att få se henne igen!


Jordgubbs-banan pannkakor, ägg, bacon och hashbrowns.

Får visa er vad som finns i påsen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0