New York

Hej på er!

Nu är klockan ganska mycket där hemma, här är den endast strax efter kl 9. Så just nu har jag gått upp på rummet efter en fartfylld dag! På tvn är det mtv music awards, inte helt fel!

Dagen började kl 5 imorse, klockan 7.10 var det senast incheckning av väskorna. Sedan umgicks jag med mamma, pappa och Lina så mycket som det var möjligt. Vid kl 8 var det hejdå! Sedan flög jag ifrån Stockholm - London och från London - New York. Med min tur hade väskan från London inte följt med. Så dom skulle tydligen komma med flyget idag, så väskan borde komma imorgon. Jag hade ju relativt tur då jag valde att packa kläder i kabinväskan och saker som jag kan utnyttja dom första dagarna. Många andra av tjejerna som också inte fick sina väskor idag hade alla sina kläder och allt i dom väskorna. Så dom hade det betydligt jobbigare än jag!

Nej nu blir det faktiskt sömn, mitt huvud och hals värker och självklart börjar näsan att bli täppt. Nu får jag tänka på något annat så det inte blir värre.

Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0