Torsdag 28 Oktober

Hej på er!

Det har börjat att bli en vanlig hälsning för mig tydligen. I vilket fall så har det varit en väldigt intressant arbetsdag, orkar dock inte gå in på allt. Skulle ta för lång tid! Idag fick jag ett brev, blev väldigt förvånad då det faktiskt var härifrån Pittsburgh. Det gulliga var att det var ifrån banken som jag var hos. Får man såna brev hemma på dom svenska bankerna? Skulle inte tro det. Ikväll blir det att packa resväskan igen, imorgon åker vi som sagt till Philadelphia. Denna gången blir det inte att packa lika mycket, så det känns skönt! Men det kommer nog inte att bli något inlägg förän tisdag skulle jag tro.

Nu blir det att packa, ska försöka få till ett litet smakprov på bilder från semestern också.

Vi hörs!


Kortet från banken, blev lagomt förvånad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0