Lördag 9 Oktober

God eftermiddag!

Klockan är bara halv 2 här nu. Snart blir det nog att ta en nap, pojkarna och resten ska göra det. Så det kan vara lika bra! Sedan ska jag, David och den äldsta pojken åka iväg till Costco. Ett stort matvaruhus, så det blir roligt att få gå runt och titta lite grann. Har i övrigt idag umgåtts med familjen och i morse blev det även ett träningspass medan den äldsta hade simskola. Det gick riktigt bra, och jag börjar känna mig lite öm i överkroppen så det håller jag tummen upp för!

Sedan då jag skulle sätta fast den äldsta i barnstolen då vi skulle åka hem blev jag väldigt förvånad då David satte sig på passagerarsidan. Han tyckte att det var dax för mig att få köra lite, jag blev självklart överlycklig! Så nu har jag fått köra för första gången här. Det gick väldigt bra, och då vi ska till Costco så ska jag få köra igen. Längtar som bara den! Det bästa är att deras bil är en volvo och insidan är nästintill identisk med våran, så det gör att det går lättare att köra också.

Nu ska jag kolla på lite olika resemål för som det ser ut nu så ska nog jag och Emma hitta på något snart.

Vi hörs senare, ni får ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0