Even more pictures

Här kommer ännu några fler bilder.


Innan middagen i fredags gick vi till lekparken som jag berättat. Detta var vad man
fick se på himlen, riktigt coolt tyckte jag. Första gången jag sett något sånt!

På "Bon fire" hade dom djur som barnen fick titta på.

Dom fick även rida ponny

Innan jag skulle lägga mig hörde jag ett ljud, kollade på gardinen och där satt denna.
Så himla äckligt, fick till slut bort den med rysningar i kroppen!
Ett vuxenpoäng till mig! (hemma hade jag ropat
efter pappa)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch vilken äcklig! Du gjorde det bra som vågade ta bort den. Jag hade med all säkerhet ropat på Jonas. :P

2010-10-03 @ 19:48:48
URL: http://emelieromin.blogg.se/
Postat av: Lisa Svensson

Riktigt äckligt kan jag lova, hade verkligen lust att skrika efter någon. Men klockan vad tyvärr mycket, så fick antingen ta bort den själv eller vakna upp med den på mig. Det första lät bättre :) haha

2010-10-03 @ 20:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0