Tisdag 9 November

Nu har jag kommit hem efter mitt första cluster meeting. Det var så himla roligt att få träffa dom andra tjejerna. Jag tror deffinitivt att jag kommer att vilja umgås med dom andra tjejerna. Det tråkiga är att det verkar som att en av tjejerna funderar på att åka hem. Men det blir nog något bra av det hela i alla fall. Det var meningen att vi skulle åka och bowla, men bowlinghallen var riktigt dålig! Så istället bestämde vi oss för att åka till TGIF, så det blev första gången. Dom hade riktigt god parmesan kyckling, så jag var nöjd. Dom andra tjejerna kom alla från olika ställen. En från Brasilien, en från Mexico, en från Columbia och en från Kina. Men den sista kunde inte komma idag, så jag får träffa henne nästa gång istället.

Nu får jag säga god natt till er, imorgon börjar jag kl 8. Så det gäller att vara pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0