Fredag 12 November

Idag har jag jobbat halvdag. Så på förmiddagen blev det en sväng till gymmet och blev även att jag fixade lite saker. Sedan började jag kl 1. Så det har varit en rätt skön dag! Fast jag fick lite svårigheter under dagen då den yngsta vanligtvis går och lägger sig på en gång då man lägger ner honom. Men idag valde han att det var roligare att vara vaken, klättra ur sängen och springa runt och leka. Jag var inte lika road! Jag hoppas att det bara händer en gång så att han får sin sömn, annars blir han väldigt grinig. Ikväll försökte jag och Claire att baka bröd. Det slutade med att brödet aldrig jäste, men det tror jag berodde på att det inte är samma typ av jäst som jag använder hemma. Bättre lycka nästa gång, man lär sig ju av sina misstag!

Imorgon börjar jag att jobba samma tid, och det blir även en sväng till gymmet. Men det känns skönt att få träna lite. Men jag hoppas att jag hittar på något roligt imorgon kväll istället!

Ni får ha det så himla bra, och en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0