Torsdag 5 Augusti

Hej på er!

Jag vet att jag varit väldigt dålig på att uppdatera idag, fick lite skäll av Emelie ;) Så jag tänkte därför bara göra en kort uppdatering just nu och det beror på att jag ikväll fick hämta ut min nya dator. Så därför har jag tänkt tillbringa en massa tid framför datorn och fixa i ordning allt och överföra filer och allt från förra datorn. Än så länge måste jag säga att jag är väldigt nöjd med valet av dator. Men det återstår att se vad jag säger om veckor, månader eller år!

Idag har jag som sagt varit iväg med morfar, Elin och Lina till Sundsvall. Det blev ett besök på Ikea, Birsta City, Media Markt, Jula, Biltemat m.m. Några köp blev det, men dom tänkte jag dela med mig av senare.

Nu får ni ha en riktigt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0