Lördag 7 Augusti

Nu blir det ett väldigt sent inlägg. Har egentligen inte varit så upptagen, men det har trots allt inte blivit så mycket tid till att blogga. Idag var jag nog lite bakis ändå. Jag drack inte så förfärligt mycket, men det var fortfarande jobbigt då man inte kommit hem förän kl 5. Så självklart blir man sjukt trött och fick även huvudvärk. Som tur är mår jag prima nu! Dagen har bestått av massor av sömn, umgänge med familjen, mycket tittande av heroes och lite skjutsning. Mamma och pappa skulle nämligen iväg på Europe så då ställde jag upp på att skjutsa och ska även hämta dom ikväll. Det är ju inte mer än rätt då dom oftast hämtar mig då jag har varit ute.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning lite så att jag är redo då dom ringer. Men godnatt och sov så gott på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0