12 April

Hej igen!

Nu har jag inte skrivit sedan i lördags. Har som ni säkert förstår inte suttit så mycket vid datorn. I alla fall så har min dag varit bra. Jag har idag varit på dagis igen, och idag var det 18 barn istället för max 8 st. Så det känns som en väldigt stor skillnad. Var helt slut då jag kom hem, men jag fick i alla fall åka förbi på mitt andra jobb och jobba lite. Ska vara ledig på fredag så jag måste börja jobba in mina 8 timmar. Vad som händer då tar jag lite senare.

Det konstiga med mig är att jag kan vara super trött då jag kommer hem. Men så fort det börjar bli kväll blir jag super pigg! Hittar alltid på ursäker för att jag inte ska gå och lägga mig så tidigt. Och varje kväll säger man samma sak, "ikväll måste jag lägga mig tidigare". Är jag ensam om att vara så?

Hade fått ett paket idag då jag kom hem. Om ni tittar in om en stund får ni se vad som fanns i paketet!

See you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0