Tisdag 6 September 2011

Hej på er!

Det verkar som att jag har blivit lite bättre på att uppdater. Vi får se hur länge det håller i sig! Idag har jag haft en väldigt slapp dag, klockan är trots allt "bara" två. Idag hade jag tänkt att ta en promenad i regnet över till Shadyside. Jag har tänkt att köpa dom sista sakerna som jag planerat att ta hem. Så det är lika bra att göra det då man är ledig. Så på schemat står det Sephora, PNC (banken) och kanske apple. Grejor som jag tänkt hinna med hemma är att börja flytta över saker till ett annat rum, då jag bara har 2 nätter i mitt kvar. Sedan ska jag även spela in böckerna åt pojkarna, får visa dom för er sen!

Tänkte även berätta vad jag gjorde i helgen innan jag glömmer bort. I lördags vet ni vad som hände. På söndag blev det att jag mötte upp Nadja på Ikea där vi käkade lunch och drog vidare för shopping. Det blev Victoria Secret för mig och sedan manikyr för första gången för oss båda. Så nu har jag lite längre naglar. Eftersom jag är för snäll och rädd att såra andras känslor så vågade jag aldrig säga att jag tyckte att han skulle fila ner naglarna lite till. Så igårkväll satt jag i 2 timmar för att få ner dom på höjden, kan säga att jag är mycket nöjdare nu! Men 25 dollar för en full set är inte illa. Kanske hinner med en till innan jag åker hem.

Nu ska jag ta och springa iväg, vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul med manikyr! :) Jag vill också!! :D Köp gärna med dig en blå påse med skittles till mig, du får pengar för det. :) Längtar så sjukt mycket tills jag får träffa dig igen. En dag närmare för varje dag som går. Kram <3

2011-09-06 @ 22:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0