Lördag 3 September 2011

Jag hoppas att ni har en bra helg där hemma i Sverige! Jag kommer nu att ha min sista helg här i Pittsburgh för mig själv. För redan nästa helg kommer den nästa au pair att komma. Vilket betyder att under nästa vecka kommer jag att behöva flytta alla mina grejor till ett annat rum. Allt är självklart med blandade känslor. Då jag älskar Pittsburgh så himla mycket! Självklart älskar jag pojkarna också. Det är dom två sakerna som jag kommer att sakna mest. Men för att få något, behöver man lämna något. Som jag hela tiden säger till den äldsta pojken, så kommer jag alltid att komma tillbaka!

Det är så otroligt svårt att förstå att ett år har gått så himla snabbt. Jag undrar verkligen vart tiden har tagit vägen! Men jag ser så himla mycket fram emot att få komma hem till alla nära och kära. Ett år är tillräckligt att vara ifrån dom man älskar!

Denna sista helg kommer jag att spendera kvällen med Emma och morgondagen med förhoppningsvis både Emma och Nadia. Nadia har ni inte hört talas om förr i bloggen. Hon är en ny tjej som kom till Pittsburgh för 2 veckor sedan tror jag. Samma vecka som pappa och Lina åkte hem. Hennes familj bodde tidigare i Boston men har nu flyttat hit. Hon är en supergullig Fransk tjej. Så det ska bli himla roligt att hitta på något på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0