Veckan med Tobias - 28-30 Mars

På måndagen jobbade jag fram till kl 6. Efter att jag slutat åkte jag och Tobias över till The Waterfront för att gå på bio. Filmvalet blev Lincoln Lawyer vilket var en otroligt grym film! Ni måste verkligen se den, för man kan inte alls tänka sig vad som kommer att hända. Vi passade även på att springa in i ett par butiker innan filmen började.

Tisdagen var en helt ledig dag från jobb, men som alla andra tisdagar hade jag även min föreläsning. Tobias följde självklart med mig till skolan. Men innan skolan började passade vi på att se downtown Pittsburgh. Vi åkte upp på the incline för att se ut över Pittsburgh och vi strosade även runt och tittade. Pittsburgh är ju faktiskt otroligt fint och passande nog så var det en underbar dag! Lite kallt men soligt!

På onsdagen blev det jobb fram till kl 6 och efter det åt vi middag med barnen och Claire och David. Dom ville bjuda på mat eftersom det skulle bli den enda kvällen vi alla kunde äta tillsammans. Efter det blev det till att packa väskorna eftersom på torsdagen tog vi bussen till Washington DC vid kl 6.50 från downtown Pittsburgh. Hur Washington DC var och vad vi gjorde kommer i ett separat inlägg.








Här har ni Tobias, det är min halsduk som han snällt tog hand om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0