Veckan med Tobias 24-26 Mars

Nu tänkte jag börja att göra lite inlägg om vad jag och Tobias gjorde under veckan som han var här. Det hela började med att jag hämtade upp honom på flygplatsen på torsdag kvällen vid 10. Var väldigt skumt att få träffa någon som man kände, men det var väldigt roligt!

På fredagen blev det att jag jobbade från kl 13-19.30. Och efter det blev det att jag och Tobias gick in till Squirrel Hill för att äta middag. Blev en lugn och skön kväll, och det var perfekt att gå in och käka. Det enda tråkiga var att den minsta pojken hade klättrat upp vid fönstret och sedan ramlat och började att blöda bak i huvudet, ni kan förstå min panik! Men det gick bra och när David kom hem tog han honom till sjukhuset för att få 2 stygn. Ingen perfekt början på Tobias vistelse här, men allt gick bra! Och dom sa gång på gång att det inte var mitt fel, vilket jag egentligen visste. Men det var skönt att höra!

På lördagen tog vi en promenad in till Shadyside och gick runt i butikerna. Självklart blev det en latte på Starbucks också. Vid kl 16 började jag att jobba, och Tobias var med mig och pojkarna. Dom tycker verkligen hur mycket som helst om honom! På söndagen gick vi på nhl, vilket kommer i ett separat inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0