Söndag 20 Mars

Idag har varit en helt underbar dag här! Solig som bara den, inte lika varmt som för ett par dagar sedan. Men fortfarande varmt! Har till och med sett folk gå runt i shorts idag, galet eller vad!? Jag började dagen med att städa upp på mitt rum. Med det menas det gå igenom alla mina lådor och rensa ut. Så himla skönt då det väl är gjort! Sedan ville jag ut i det fina vädret så jag gick in till Squirrel hill för att ta en kaffe och plugga. Kom att tänka på att jag surrar om Squirrel Hill hela tiden, men ni har ingen aning om vad jag menar. Så jag tog lite kort idag då jag gick in, tog inte alldeles för många då jag inte kände för att vara en turist. Men ni får se en liten glimt i alla fall.


Såhär underbart ser det ut här i Pittsburgh, ingen snö och träden börjar att få knoppar.


Squirrel Hill

Squirrel Hill

Squirrel Hill


Kommentarer
Postat av: pappa o mamma

Det var som mamma och jag tyckte det måste bo en massa nötter där eftersom dom har döpt det till Squirrel Hill.hahahaha

2011-03-23 @ 14:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0