6 månader

Nu har jag varit här halva tiden.
Tiden har verkligen gått så himla fort!

Under mina 6 månader här har jag hunnit med:
♥ Semestra med familjen i Virginia, Masanutten
♥  Firat Halloween
♥ Åkt med familjen till Philadelphia 2 ggr
♥ Spenderat 1 dag i Washington
♥ Åkt på en weekend till New York med Sandra
♥ Fira amerikansk jul i Philadelphia
♥ Fira nyår med Emma i Miami
♥ Varit på Ushers konsert i Miami
♥ Tagit amerikansk körkort
♥ Varit på Bon Jovis konsert här i Pittsburgh 
♥ Sett Scissor Sisters (förband för Lady Gaga)
♥ Varit på Lady Gagas konsert här i Pittsburgh

Tror att det var allt, men framförallt så har jag haft en väldigt roligt tid hittills och det är ju det viktigaste. Detta firade jag idag med att åka över till The Waterfront för att titta på en hockeytröja och sedan köpte jag med mig mat hem från Boston Market. Har verkligen blivit kär i maten därifrån, dom har en helt underbar köttfärslimpa. Jag har hittat ett recept på den, så kanske till helgen får jag prova att göra den själv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0