Lördag 30 Juli 2011

Nu får ni hålla utkik för en massa inlägg, för det kommer att komma ett par under denna helg. Jag har min lediga helg i helgen, så det återstår att se vad som händer. Jag tror att jag kommer att åka över till Emma senare under dagen. Men hur det blir får jag berätta senare. Nu är det inte alls många dagar kvar! För på måndag jobbar jag halvdag, vilket betyder att jag slutar kl 1 och då åker jag genast iväg till flygplatsen för att hämta pappa och Lina. Som jag längtar! Det ska bli så himla roligt att ha dom här under nästan 2 veckor, och jag har en massa planer över saker som vi ska göra. Några av sakerna som står på schemat är:

- Baseball match The Pirates
- Sandcastle
- Kennywood
- Downtown Pittsburgh
- Andy Warhole Museum (Han kom ifrån Pittsburgh)
- Shoppa


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! Vilken tur att jag är hemma och jobbar för du verkar ha planerat in en del! Tur att jag är hemma och drar in kosing till pappa och Lina.

Hm men snart så får jag min betalning när jag får krama dig på Arlanda. Älskar dig och ha det så kul nu när du får stor främmande.

2011-07-30 @ 23:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0