Måndag 10 Januari

Jag är dålig på att uppdatera, jag vet! Men jag ska inte säga något mer om det. Nu har jag ju varit hemma en vecka efter Miami, börjar återigen komma tillbaka till det vanliga. Det enda som hänt är att i tisdags förra veckan, också dagen efter jag kom hem från Miami tog jag körkortet. Så himla skönt och i lördags fick jag även körkortet på posten, så nu är det färdigt. Invigde även körkortet i helgen. Igår söndag åkte jag till Ikea för att träffa två andra au pairer. Tog 30 min att köra dit och jag hittade dit på första försöket, riktigt stolt. Enda hjälpen var ett papper som Claire skrivit ut till mig. Att köra hem var dock lite svårare eftersom det var mörkt, men även där hittade jag på första försöket. Det känns så himla bra att få köra igen. Imorgon blir det nog att jag kör till skolan, det känns också väldigt roligt, men väldigt nervöst att börja skolan! Men det kommer nog att gå bra.

Nu har jag babblat på tillräckligt tycker jag, tänkte också säga att jag kommer att göra ett separat inlägg om Miami. Så ni får hålla utkik efter det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0