Tisdag 12 April

Jag har insett att det kommer att bli massor av inlägg från resan till Washington DC. Men jag antar att ni tycker att det är roligt att få se en massa bilder också. Och jag känner att jag vill dela med mig av alla bilderna. Eller inte alla, men en stor del av dom!

Idag har varit en super regnig dag här, men inte allt för kallt. Jag har även varit i skolan och nu gäller det att förbereda sig inför provet nästa vecka. Och även göra klart presentationen som ska lämnas in nästa vecka. Så nu har jag massor i skolan att göra! Jag hoppas att allt är bra med er där hemma! Ni får gärna kommentera och berätta vad som händer, I'm curious!

Btw så har jag imorgon (idag för er) varit här i 7 månader. Det får man ej glömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0