Onsdag 29 September

Idag har varit en otroligt hektisk dag. Känner mig helt slut! Barnen har verkligen varit uppe i varv. Det har nämligen varit städdag, så det är då städerskan kommer hit. Båda pojkarna är hel förtjusta i dammsugare, så dom har velat hjälpa till. Jag fick även höra av föräldrarna att det är onsdagarna som pojkarna är jobbigast pga det. Jag hoppas att morgondagen inte blir lika jobbig, då kommer jag att vara knäckt! För den äldsta har verkligen sagt emot allt jag gjort idag, det tar verkligen på tålamodet, men jag tyckte att jag höll mig väldigt lugn trots allt. Sedan idag kom även min counselor förbi idag för en 2 veckors kontroll. Jag tror att det gick rätt bra. Men som sagt har det varit en stressig dag idag.

Det blev en liten kort uppdatering. Förhoppningsvis hörs vi imorgon! 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad duktig du är som har tålamod även fast dom kanske är lite jobbiga ibland. Du gör ett bra jobb! Miss u! <3

2010-09-30 @ 10:03:36
URL: http://emelieromin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0