Tisdag 12 Oktober

Hej på er!

Idag har varit en väldigt bra dag. Fast jag kanske ska börja med vad som hänt dom senaste dagarna först.

Söndagen var väldigt lugn, gick ut och tog en promenad för att knäppa lite kort här i närområdet. Kommer att visa dom bilderna vid ett annat tillfälle. Sedan på kvällen gick vi alla in till stan och köpte glass. Det blev "water ice", som slush ice, fast lite mer fast. Igår måndag jobbade jag från kl 8-6. För det mesta då jag jobbar har jag första halvtimmen för mig själv till att förbereda frukost och sånt. Men igår vaknade den yngsta pojken tidigt och låg och gnällde i sängen. Så då när jag gick ner för att börja jobba bad Claire mig att ta ner honom. Men då fick jag även lite mer egentid med lill pojken.

Idag har jag och Claire åkt ut till ett stort köpcentrum. Det var även tänk att vi skulle stanna på IKEA och Best Buy, men det hann vi aldrig med. Men det ska vi göra någon annan dag istället. Idag stod det på schemat att köpa en baddräkt, träningskläder, pyjamas och lite små saker. Men självklart blev det lite mer än så! Men det var riktigt roligt att få komma iväg och titta hur det ser ut här omkring, sedan så är affärerna här så himla stora. Längtar tills jag får ta mitt körkort så jag kan åka iväg själv och bestämma helt själv vart jag vill gå.

Idag fick jag även mitt social security number, så nu kan jag ta mitt körkort om jag vill. Och jag kan även fixa ett bankkonto.

Hoppas att ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0