Onsdag 6 Oktober

Hej på er!

Idag har jag jobbat full dag, det blir det även imorgon. Sedan på fredag så jobbar jag halvdag, väldigt skönt! Igår var jag däremot ledig vilket kändes ännu bättre. Då blev det ett träningspass, fixade mitt security number, fikade med min host mom och vi var även och kollade på lite olika affärer. Mycket trevligt!

Har tyvärr inte så mycket mer att säga just nu, förutom att imorgon ska jag se min första NHL match, dock på tv eftersom dom inte fått tag på några biljetter förän tidigast i november. Men det fungerar lika bra det, jag är glad om jag får gå på en match! Så jag ser väldigt mycket fram emot matchen imorgon!

Nu blir det sängen för mig, hoppas ni haft en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0