Onsdag 27 Oktober

Hej på er!

Igår var jag som sagt ledig som varje tisdag. Jag har blivit förkyld igen så det blev en väldigt slapp förmiddag med guitar hero och tv. Det är väl så det ska vara då man inte mår riktigt bra. På eftermiddagen åkte jag och Claire iväg för att hämta ut mitt paket från mamma och pappa. Vi passade även på att fixa så att jag nu har en bank. Så kortet kommer inom kort, verkade som en riktigt bra bank så jag är nöjd! Vi åkte också och handlade mat för idag lagade jag köttfärssås som blev riktigt bra. Claire sa till och med att den smakade som hennes mammas, så jag antar att det var en komplimang! Paketet från mamma och pappa var galet mycket godis, men självklart uppskattat. Svenskt godis är ju det bästa! Jag tror att jag kommer att klara mig väldigt länge på godiset som dom skickade!

Imorgon väntar ännu en arbetsdag, jag hoppas verkligen att pojkarna är på bättre humör imorgon! Pga semestern är dom nu "off schedule" så dom gråter över allt. Jag hoppas att dom blir bättre snart, vet inte hur länge mitt tålamod klarar det annars. Sedan imorgon blir det också att packa resväskan igen. På fredag eftermiddag åker vi till Philadelphia för att träffa Davids familj och vi kommer inte hem förän måndag kväll. Så det känns väldigt roligt. Igår blev det även klart att jag ska till New York i december, massor av roligheter väntar!

Jag hoppas att allt är bra med er!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hoppas att du trivs! Det låter som det i alla fall. :) Vad roligt att få åka iväg och se lite olika delar av USA! :) Ska du träffa Emma när du åker NY? :) Saknar dig massor! <3

2010-10-28 @ 09:24:20
URL: http://emelieromin.blogg.se/
Postat av: elin

du visar ju inte allt godis! Du får lägga ut allt på sängen/golvet och fota :)

2010-10-28 @ 17:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0