Fredag 8 Oktober

Igår blev det arbetsdag från kl 8-6. Vi kl 5 så gick jag och min host mom med pojkarna in till stan för hon hade lite ärenden att göra. Pojkarna fick se massor av bussar vilket dom var överlyckliga över. På vägen hem gick vi förbi brandstationen där pojkarna fick se brandbilen och dom fick även ett klistermärke. Väldigt snälla var dom! Igår såg jag också första Penguins matchen, tråkigt nog så förlorade dom med 3-2, får hoppas att dom vinner nästa match! Nu ska jag lära mig namnen så att jag vet vilka alla är.

Idag har jag haft en ledig förmiddag, men om en timme börjar jag jobba. Så halvdag idag, det känns väldigt skönt! Tog dessutom sovmorgon idag vilket inte händer så ofta. Dom mornar som jag inte jobbar så kliver jag oftast upp tidigt för att kunna prata med dom där hemma, men idag valde jag att ta sovmorgon. Vad som händer ikväll återstår att se, hoppas det blir något roligt!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0