Torsdag 4 November

Nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera. Jag har haft flera dagar på mig att skriva ett inlägg, men det har aldrig blivit av. I vilket fall så kom vi hem ifrån Philadelphia redan på söndag. Det var som sagt meningen att vi skulle stanna tills på måndag. Men pojkarnas kusin hade blivit sjuk och det var dom som vi skulle vara hos på halloween, så Claire och David bestämde sig för att istället åka hem tidigt för att fira halloween här hemma. Och det är jag väldigt glad för. Jag vill ju inte missa min första riktiga halloween. Vi kom hem vid halv 5. Då blev det till att snabbt göra sig i ordning för att sedan gå ut med pojkarna. Alla klädde ut sig, David till en hockeyspelare, Claire till någon smart snubbe (kommer inte ihåg namnet), pojkarna till en från filmen bilar och en till ett tåg i "Thomas trains". Själv klädde jag ut mig till en "Indian princess". Det var inte min ideé, utan det var faktiskt Claires.

Det blev en väldigt snabb uppdatering, en kortare över helgen som var kan jag också dra. Fredag eftermiddag drog vi till Philadelphia. Vi stannade samtliga nätter hos Davids mamma. Lördag började med lunch hos Davids pappa och hans fru. Självklart blev det även en tur till lekparken med pojkarna. Senare under kvällen blev det ett 90-års kalas som vi skulle vara på. Söndag morgon kl 9 åkte vi till Claires kompis för att äta brunch. Sedan kl 11 drog vi hemåt.


"Indian princess"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0