Onsdag 26 Maj

Jag som faktiskt hade tänkt att skriva ett inlägg tidigare under dagen. Men jag har helt enkelt haft fullt upp! Träffade även en kund idag så det blev mycket diskussion om hur lägenheterna skulle bli. Som ni förstår så är jag tillbaka på mitt vanliga jobb, så nu blir det massor av arbete framför datorn. Men jag trivs där och jag älskar det jag gör!

Idag var även jag och två arbetskompisar iväg på Victory för att käka lunch och vi hann också med en sväng på stan för att hitta lite kläder till en av tjejerna. Nu blir det att ta det lugnt ikväll, är sjukt trött och världens huvudvärk!

Vi hörs senare för trots huvudvärken så "springer" det i fingrarna!


Mitt favorit nagellack som jag inköpte förra veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0