Lördag 29 Maj

Godmorgon!

Idag blir det en väldigt lugn dag. Känner att jag är på väg att bli sjuk så det är lika bra att ta det lugnt! Just nu sitter jag och ser på något program på Mtv med två tjejer som ska lära sig kampsport. Rätt roligt att se på faktiskt, så helt klart underhållande!

Hade idag tänkt att ta tag i ansökan till au pair igen. Har börjat och ska kolla igenom hur mycket det är kvar, ska även fortsätta skriva mitt personliga brev. Det är verkligen sjukt svårt att skriva det, jag menar man ska få sig själv att låta bra och försöka övertyga någon annan om det. Kan verkligen säga att det blir en utmaning!

Tänkte även visa sminkningen som jag gjorde på min lillasyster igår. Vad tycks?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0