Välkommen!

Hej!
Jag har nu suttit sedan igår vid den här tiden och försökt att få till bloggen. Jag är inte helt klar än, men jag tänkt att jag kan ju inte vänta hur länge som helst med att skriva mitt första inlägg så här kommer det! Jag försöker verkligen förstå mig på hur allting fungerar, men det är tur att det finns många andra på nätet som förstår mer än vad jag gör! Under tiden kommer bloggen att få det utseende som jag vill ha, vi får helt enkelt se hur lång tid det tar!

Jag hade tänkt att kopiera över mina inlägg från min förra blogg för att göra ett arkiv ( fick till arkivet, men jag förstod aldrig hur man kunde lägga till inlägg i arkiv). Så jag struntar helt enkelt i det just nu, men är det någon som vet hur man gör så får du gärna hjälpa mig! Men är det någon som vill läsa min förra blogg, som för övrigt inte var så uppdaterad så kan ni besöka Liscious.devote.se.

Vi hörs senare och välkommen till min blogg!
Jag hoppas att många av er stannar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0