Tisdag 29 Juni

Goddag på alla er glada!

Idag har jag känt mig rätt effektiv trots att det inte funnits så mycket på jobbet att göra. Så istället bestämde jag mig för att åka till min gamla gymnasie skola för att kolla om jag skulle kunna få en kopia på mitt slutbetyg. Självklart har jag lyckats tappa bort det trots att mamma flera gånger poängeterat att jag ska ta reda på det och vara rädd om det. Gör man det bara för att vara emot föräldrarna då? Man ska liksom alltid göra tvärtemot, men tillslut inser man att man skulle ha gjort som då sa ifrån början, tänk vilken tid man kunde ha sparat!

Som tur var så hade jag tur! Det var bara en person kvar som jobbade nu och hon hittade en kopia i arkivet, så jag tackade glatt och sprang iväg i ett lyckorus! Behöver som sagt betyget till aupair, så det passade väldigt bra att få det gjort så snabbt som möjligt. Då min tur oftast är att jag kommer på saker för sent och sedan får vänta. Scannade även in en till referens idag, så det börjar att likna något nu! Ska försöka vara riktigt duktig nu för en timme eller två och skriva på mitt personliga brev!



Förlåt för den dålig bilden, var bättre innan jag laddade upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0