Nu drar jag och Emelie till turkiet!

Godmorgon!

Dagen började inte så bra! Tänkte fortsätta packa då jag upptäckte att en av mina flaskor läkt i väskan. Som tur var blev bara några trosor blöta. Men det jobbiga var att produkten som läkt var min ansiktsrengöring från make up store. Så nu får den helt enkelt vara kvar hemma. Typiskt! Fast å andra sidan så luktar mina trosor mint nu, haha!

Gick och la mig rätt sent inatt. Tror det var runt 1. Försökte att packa så mycket som möjligt, så nu är det bara att fortsätta. Har en massa ärenden att göra innan jag ska åka, så jag får försöka vara lite effektiv! Jag får se om det blir en liten uppdatering senare, dvs om jag hinner. Annars så hörs vi om en vecka då jag förhoppningsvis kommer hem solbränd och fin! Ha en helt underbar dag och en underbar vecka!


Och jag kan inte fatta att det snart är ett år sedan jag tog studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0