Måndag 28 Juni

Goddagens!

Sitter fortfarande på jobbet, men tänkte snart dra mig hemmåt. Jag har idag inte haft så mycket att göra på jobbet, så istället har jag fixat lite med aupair ansökan, blev även uppringd därifrån så jag fick lite mer klarhet i vad mer som ska göras och hur man ska göra, så det är bra! Sedan så har jag även varit och fixat ett nytt pass då mitt andra pass går ut i augusti nästa år. Det är ett bra tag tills dess, men då man åker iväg som aupair behöver man ha 6 månader kvar på passet då man kommer hem. Så jag passade på att göra det nu, fyndigt där! haha

Så ikväll har jag tänkt att vara duktig för en gångs skull! (hur stavar man det egentligen?) Så då blir det till att skriva det personliga brevet och pusha mamma och pappa till att skriva deras referens åt mig. Att man ska behöva tjata ;)

See you guys soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0