Lördag 5 Juni

Hola!

Nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera dom senaste dagarna. En snabb genomgång får det bli. I torsdags var som sagt jag och mina arbetskompisar på bio och vi var även och käkade innan på ett nytt ställe nere på sjögatan. Riktigt bra pizzor hade dom och dom var dessutom väldigt prisvärda!

Filmen var riktigt bra, hade väldigt låga förväntningar på den nya satc filmen. Men den var verkligen superbra! Helt perfekt med andra ord. Ni måste helt enkelt ta och se den om ni inte gjort det! Fick även hämta min nya kamera på kvällen. Jag har dock inte hunnit testa den så mycket, men den verkar väldigt bra!

Sedan på fredag blev det jobb och jag fick sluta en stund tidigare för att hinna med systemet och affären innan jag skulle till emelie för middag och utekväll. En riktigt trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap. Så tack för en underbar kväll alla inblandade!

Idag blev faktiskt en väldigt lugn dag. Var som tur inte något bakis alls så det kändes väldigt skönt! Men lite duktig har jag varit idag så då blev det städning på rummet för innan såg det rent ut sagt hemskt ut!

Nu så har jag faktiskt tänkt att lägga mig och se på lite satc och rita lite på ett uppdrag som jag fått. Hoppas ni haft en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0