Gårdagen

Igår var åter en väldigt lugn dag på jobbet! Så därför passade det väldigt bra med att jag fick sätta ihop dom sista hurtsarna och även sätta ihop stolar som var beställda sedan länge tillbaka. Blev bara en halvdag igår, så väldigt skönt! Åkte sedan till dagis för att hämta mitt referens papper som en av fröknarna fyllt i åt mig. Blev även en del bilder med barnen och en massa kramar. Underbara barn!

Väl hemma blev det middag och sedan snabbt iväg till stugan för att städa i ordning. Finns det något värre än spindlar, spindelnät och döda insekter? Skulle inte tro det, fick dammsuga i massor och dammtorka. Tur var det att det blev bra! Men som sagt känns det väldigt tråkigt att pappa vill sälja det, men det är nog lika bra!

Här kommer lite bilder från gårdagen!





Utsikten från altanen, inte helt fel enligt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0