Torsdag 15 Juli

Jag hade skrivit klart ett inlägg som skulle ha publicerats tidigare idag. Men självklart glömde jag att publicera det. Det blev lite stressigt då jag skulle iväg till banken så där försvann tiden. Jag har som sagt varit iväg till Sidensjö idag för att fixa med mitt bankkort då jag nu bytt bank. Men det var inga konstigheter så det gick bara bra!

Det blev även en och en halvtimmes solning idag, men är inte så säker på att jag blivit så mycket brunare. Men det har nog underhållits i alla fall! Idag hände en riktigt läskig sak här! Vi såg två tjejer på varsin moppe köra förbi huset och helt plötsligt hörde vi en av tjejerna skrika och världens smäll! Mamma, pappa och pappas kompis sprang iväg för att titta hur det gick, medan jag, mina systrar och mina föräldrars kompis stod kvar på gården och tittade. Jag tyckte att det var riktigt otäckt och ville inte springa dit och vara en till som stod där och hjälpte till.

Mamma tog med tjejen som ramlade hem hit för att rengöra såren som hon fick. Dom såg inte alls trevliga ut, men det hade ju kunnat gått värre att hon brutit benet eller något sånt. Jag skjutsade sedan hem henne då hon inte kunde köra hem med sin moppe. Hon bodde inte så långt ifrån där vi bor så det gick snabbt och strax där efter kom hennes föräldrar och tackade för hjälpen och hämtade även hennes moppe. Det var verkligen tur att det gick bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0