Stökiga hem

Jag såg nyss ett program på 3an om stökiga hem. Och jag kan inte fatta hur man kan komma så långt att hela huset är som en sopstation. Det var en familj som hade tappat deras två barn pga att dom hade grejor överallt i hela huset. Deras enda utväg för att få tillbaka barnen var att städa upp huset. Det roliga är att se hur folket reagerar på att slänga grejorna. Vissa hade sparat gamla förpackningar för att dom inte kunde slänga dom. Men kommer man till en sån situation att man kan tappa sina barn för gott, bryr man sig verkligen om man tappar alla andra saker i sitt hus så länge man får tillbaka sina barn? För det roliga var att dom verkligen inte kunde slänga något. Ja, man måste helt enkelt ha sett det för att förstå. Jag kände bara att jag behövde dela med mig. Och har ni inte sett programet borde ni ta och se det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0