Recept på pizza/varm macka

Jag fick det här receptet på Ica Kvantum för någon vecka sedan, men jag provade inte det förän idag. Jag kan inte annat säga att den är riktigt god och väldigt enkel att göra! Det här behvös:

- Polars Hällakaka (Jag använde mig av Polar Pärlan)
- Chilisås
- Strimlad skinka eller salami
- Hackade tomater
- Riven ost
- Aromat eller örtkryddor (Jag använde mig av oregano)

Börja med att pensla chilisåsen över hela brödet.
Lägg på skinkan eller salami.
Täck med hackade tomater.
Krydda och strö över den rivna osten.
Grädda tills osten smält.
Ugnsvärme 175 grader i ca 7 min.

Servera med en god sallad!


Kom på lite för sent att jag skulle fota, men denna får duga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0