Onsdag 14 Juli

Godkväll!

Idag har inte varit någon bra dag med uppdateringar, men det är inte första dagen! Idag har i alla fall jag varit och träffat intervjuaren från au pair förmedlingen. Blev ett lite längre möte än vi båda hade tänkt oss. Normalt brukar mötena ta mellan 1.5- max 2 timmar. Efter 2.5 timme var vi färdiga och tiden hade verkligen sprungit iväg! Det var verkligen jätte roligt att få höra om hur hennes upplevelse i USA hade varit! Så det kändes väldigt nyttigt, men än en gång så blev jag ännu mer peppad till att åka iväg. Man har ju liksom ingenting att förlora!

Så nu väntar någon vecka innan familjerna kan börja höra av sig och det återstår även att se om jag blivit godkänd att åka iväg. Så nu håller jag tummarna till tusen! I övrigt idag så har jag och min syster lagat mat. Det blev pizza/varma mackor. Väldigt mumsiga blev dom! Ska dela med mig av receptet senare för dom var verkligen underbara!

Ni får ha en toppenkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0