Onsdag 15 December

Hej på er!

Nu får jag faktiskt ta och sparka mig i rumpan och fixa lite bilder åt er. Jag vet att det blir väldigt tråkigt för er att bara läsa hela tiden, även fast jag säkert tror att ni tycker att det är intressant också. Men jag vet vad jag själv tycker är roligt och det är att få se bilder i inlägg. Så jag ska verkligen bättra mig!

Jag har fått lite bilder från Sandra. Så lite New York bilder kommer snart att komma upp, sedan ska jag även lägga upp bilder från resan till Massanutten och även bilder på hur grannskapet här ser ut. Dom bilderna knäppte jag för flera månader sedan, men som ni insett så är jag lite lat! Men bättring, bättring för Lisa, påminn mig gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0