Julmys

Nu sitter jag och smaskar på lite julmust och pepparkakor. Visst skulle man kunna tro att jag är i Sverige? Så himla bra att vi svenskar har IKEA, sedan så bra att jag har ett så pass nära. Tänkte att det var dags för lite julmys då jag inte har så mycket tid kvar här hemma. Imorgon ska vi ha våran julafton här, lite tidigare. Men på onsdagmorgon redan kl 7.30 åker vi till Philadelphia för att spendera julen där. Sedan kommer vi hem den 26 december och redan den 28 december flyger jag till Miami. Så det blir mycket packning nu för min del. Och ni som känner mig vet att jag hatar att packa och väntar till sista sekunden. Det gjorde jag även då jag skulle åka hit. Men hey, det gick ju bra ändå! Jag tror att efter detta år kommer jag att vara grym på att packa, kan redan nu säga att jag blivit bättre. Kommer endast att använda min lilla kabinväska till både Philly och Miami, så den ni!

Nej, nu ska jag faktiskt återgå till mitt julmys! Tänkte även ta och öppna den 3e Twilight boken som jag redan påbörjat, men som jag inte läst i sedan i somras.

Ha en underbar vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0