Spännande dag

Nu har det varit en del snack om au pair, men jag kan inte riktigt fatta att det är sant! Om lite mer än en månad bor jag inte längre i Övik, utan då bor jag i Pittsburgh. Helt otroligt!

I övrigt så tänkte jag beställa min dator idag, men fick lite problem med betalningen då jag inte betalat med min nya kort på nätet. Så just nu väntar jag på att pappa ska komma hem så att han kan hjälpa mig och visa hur det fungerar. Det är så typiskt att sånt ska hända, men man lär sig av det mesta! Sedan så har jag även lagat mat idag, så idag blev det pastasås med kyckling, bacon och ädelost. Väldigt gott blev det, men som vanligt blir det oftast något med pasta eftersom jag tycker det är bland det bästa att äta! Men hur har eran dag vairt?

Kommentarer
Postat av: Linn

Alltså det är ett måste med en fika innan du lämnar mig för ett år!! Hör av dig så bokar vi en dag vännen :) kram!

2010-08-02 @ 18:28:47
Postat av: Lisa Svensson

Absolut det tycker jag att vi måste göra! Vet dock inte om denna vecka passar, men någon dag ska vi hitta! :) Kram

2010-08-03 @ 13:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0