Måndag 2 Augusti

Hej mina vänner!

Nu känner jag mig riktigt glad. Jag har alldeles nyligen pratat med familjen från USA. Som tur var var jag inte lika nervös som sist, men fortfarande lite nervös. Jag har tänkt dom senaste dagarna att jag inte ska hoppas för mycket på hur det kommer att bli, för oftast då man hoppas för mycket blir det inte som man tänkt. Jag har även varit rädd att familjen skulle säga att jag inte skulle passa deras. Och jag kände efter första samtalet att dom verkar helt underbara! Lättsamma att prata med och sedan där dom bor är ju inte helt fel heller. Det är ju inte direkt California eller New York, men jag känner att det kommer att passa mig riktigt bra!

Som ni säkert redan förstår så har familjen matchat med mig, blev så otroligt glad då dom sa att dom ville matcha med mig. Och jag tror att dom blev precis lika glad som jag, om inte ännu gladare! Nu undrar ni säkert vart i USA som jag kommer att bo någonstans. Dom bor i Pittsburgh, så jag kommer att få gå på hockey som jag älskar! Så just nu känns livet helt underbart!

Ni får ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0