Dagen än så länge utan bilder

Jag kan inget annat än säga att jag varit sjukt dålig på att uppdatera dom senaste dagarna. Men det är så otroligt mycket som snurrar i huvudet på mig just nu, så jag antar att just nu kan det inte bli så mycket bättre. Men ni ska veta att jag gör mitt bästa! Jag har även knäppt en del kort då jag varit ute och ätit eller så, men självklart glömt att lägga upp dom. Vi får se hur det blir med alla dom bilderna.

Men nu till dagen istället! Dagen började med att jag vaknade kl 11. Då blev det frukost och sedan blev det dags att göra sig i ordning för en dag nere i hamnen. För idag var det nämligen invigning av våran botniabana. Så självaste kungen var på plats. Jag tyckte att det var ett perfekt tillfälle för att få ta en massa bilder som jag sedan kan visa för min "host family". Jag passade även på att ta en massa bilder nere i hamnen och på resecentrum. Det har ju blivit så otroligt vackert där nere! Dom inblandade borde vara väldigt stolta!

Sedan träffade jag även min kompis Tijana för att ta farväl då vi inte kommer att träffas på ett år. Det blev inget tårfyllt farväl, men jag tror inte att någon av oss förstått det ännu. Allt har gått så himla fort, och jag kan inte riktigt förstå att jag redan börjat med farväl. Är det verkligen så nära? Det här kommer att bli jobbigt har jag en kännig av!

Har någon av er andra varit och sett på invigningen av botniabanan idag?

Sedan måste jag bara avsluta med att säga att jag hade precis hunnit skriva klart detta inlägg då mina klåfingrar lyckades komma åt någon knapp så halva texten försvann, därför är inte denna text lika bra som den innan. Typiskt att första gången för klåfingrarna att vara framme just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0