Tisdag 8 Mars

Hej på er!

Idag har jag haft en ledig dag från pojkarna. Eftersom jag skulle ha prov idag så tyckte Claire att det var bättre för mig att plugga. Vilket jag självklart inte gjorde allt för mycket av. Men jag åkte hemifrån redan vid kl 1 för att hinna ner till downtown och sätta in pengar på kontot och sedan ta bussen till skolan. Skulle nämligen registrera mig för sommar klassen som jag ska ta. Allt gick väldigt snabbt där och nu är jag registrerad för "Principles of microeconomics". Fråga mig inte ännu vad det innebär, men det var den, Pshycology eller Astronomy som jag hade att välja på. Så då tyckte jag att det var den bästa.

Sedan skulle jag även betala för kursen, men jag hade glömt bort att jag behövde visa mitt J1 visa. Så jag ska betala för klassen om 2 veckor istället. Efter det hade jag 2 ½ timme på mig att plugga innan provet var. Så jag passade på att fylla i fuskpappret som läraren sa att man fick ha. Tyckte att det var så roligt att hon sagt att man får ha det. Man får fylla ett A4 med vad man vill. Eftersom jag även denna gång inte studerat allt för mycket fyllde jag det, och då menar jag FYLLDE! Jag vet inte vad jag har för tur idag egentligen. För då läraren kom in i klassrummet sa hon att hennes man låg på sjukhuset och hon frågade om vi ville göra provet i klassrummet eller ta med oss det hem för att sedan lämna tillbaka det 2 veckor senare. Självklart valde alla 2 veckor. Så det måste ha varit något undermedvetet med att jag inte gjort så mycket pluggande denna gång. Vi säger så i alla fall! Det roliga med provet är att man har 3 alternativ på varje fråga att välja på + 2 veckor. Får jag inte A efter denna kurs vet jag inte vad jag inte hur jag ska göra sen!

Nu säger jag god natt, vi hörs snart igen!


En underbar syn nere i downtown Pittsburgh.

Här är provet som vi fick.

Vad säger ni om mitt fuskpapper!

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: haha eller hur, fysik är alltid bra ;)

men du, snacka om att du fyllt pappret :o :D lycka till nu ;)

2011-03-09 @ 07:33:48
URL: http://thoughtsbyelin.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: jo det stämmer nog bra det! Längesen nu va, haha :D

2011-03-11 @ 20:03:33
URL: http://thoughtsbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0