Tisdag 16 Mars

Hej på er!

Idag har det varit en väldigt lugn dag! Började jobba kl 10 och då åkte jag och den andra nannyn med pojkarna till biblioteket. Dom skötte sig riktigt bra! Man börjar att se hur stor pojkarna börjar att bli. Sedan slutade jag vid kl 2 efter att jag lagt ner den minsta för nap. Var meningen att jag skulle gå in till Squirrel Hill och sätta in pengar på banken. Men det regnade så jag latade mig lite och satte mig vid tvn, sedan då jag bestämde mig för att gå iväg satt Claire i ett möte i telefonen. Eftersom jag inte fått betalt blev det att vänta. Så vid kl 5.15 kom Claire upp med pengarna efter att hon slutat prata. Så då tog jag bilen istället och fick åka till en annan bank då den i sq var stängd. Passade även på att köpa med mig mat från Boston Market igen. Jag har börjat att bli stammis där. Men jag kände verkligen att jag inte ville äta med dom andra nere utan jag ville sitta i lugn och ro. Men det kan vara rätt skönt då jag faktiskt äter med pojkarna den större delen av veckan.

Hur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0