Måndag 14 Mars

Idag tycker jag att det har varit en bra dag! Det har varit stora framsteg med pojkarna och det är så otroligt skönt att det är längre soldagar nu. Natten till söndagen ändrade vi till sommartid. Så idag då jag slutade jobba var det fortfarande sol ute, och det är verkligen så otroligt skönt! Man känner direkt hur mycket mer energi man får. Så idag efter jobbet drog jag iväg till gymmet och tränade. Eftersom jag fortfarande är lite snuvig ville jag inte springa, så det blev en kortare träning idag. Så jag sattsade på överkroppen. Nu blir det en lugn kväll, har börjat att titta på Grey's Anatomy så det kommer jag att vara sysselsatt med. Tänkte även käka mitt nybakade bananbröd, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0