Torsdag 24 Februari

Hej på er!

Nu var det ett par dagar sedan som jag skrev. Men som ni förstår så är allt bra med mig. I tisdags var jag i skolan, fick veta hur det gick på provet. Och jag kan säga att jag har fått en andra chans. Jag började att plugga rätt sent för provet (som alltid!), men jag har alltid velat få bra på den här kursen. Och jag har fortfarande chans att få det, därför den andra chansen. Jag fick 93% rätt på provet, vilket betyder ett A på det provet. Ni kan gissa hur glad jag blev, nu ska jag börja att plugga i tid (som om jag aldrig sagt det förr!). För det är inte värt att riskera att få dåligt, jag menar jag har ju bara en kurs i taget. På tal om kurser så har jag nu börjat att titta på vad jag vill ta för kurs till sommaren. Så himla svårt att bestämma sig! Det finns ju en hel del att välja mellan, men tråkigt nog så är dom flesta kurserna två dagar i veckan, ska prata med Claire så får vi bestämma tillsammans. Jag har i alla fall strykit över dom som verkar intressanta.

Tänkte också tillägga att jag precis har bokat biljetter till Lady Gagas konsert på lördag här i Pittsburgh. Det har varit så mycket fram och tillbaka om hur jag ska göra. Fått kompisar som jag ska gå med som sedan ångrat sig osv. Men nu bestämde jag mig för att jag ska gå själv. Jag tror att det kommer att gå hur bra som helst. Jag kände att jag så gärna ville gå och se henne, och jag skulle inte ha någon annan möjlighet att se henne. Så det är lika bra att passa på nu tänkte jag! Jag har ju sagt att jag vill se så många konserter som möjligt då jag är här och har möjligheten! I'm soo excited!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh! Lycko dig Lisa! Jag vill också se Gaga. Hoppas konserten är bra, och hälsa från mig. :P Saknar dig! <3

2011-02-25 @ 10:16:51
URL: http://emelieromin.blogg.se/
Postat av: Elin

shit vad du är duktig lisa :) hoppas konserten bli super :D

2011-02-25 @ 15:18:29
URL: http://thoughtsbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0