Söndag 13 Februari

Jag har suttit och pluggat hela morgonen. Jag har prov på tisdag, så det är verkligen på tiden att jag börjar att plugga. Satte mig i fönstret för att ta ett litet break och kolla lite på dator. Gissa vad jag såg då jag tittade ut! Nästan ingen snö alls, sol och rinnande vatten på vägen. Det ger hopp om att det är vår snart. Så jag håller tummarna, bestämde mig även för att kolla på yr.no för att se hur vädret kommer att se ut här. Om detta bara är en engångsföreteelse eller om det faktiskt är sant. Och måste säga att det jag såg gav mig hopp! Jag såg även precis en man på cykel, en kvinna utan mössa och människor i bara tjocktröja. Nu är jag på bra humör!



Från mitt rum.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag längtar tills det börjar se ut så där här också. Men det är nog några månader kvar. Just idag har vi -18, så det känns långt borta!

2011-02-14 @ 10:52:13
URL: http://emelieromin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0