Peter Forsberg

Jag antar att jag är lite sent ute med att höra om nyheten om Peter Forsbergs avgång. Fy fan så tråkigt, men vi har ju alla vetat att den dagen skulle komma. Jag var helt 100 på att Foppa skulle spela ikväll så jag satt bänkad framför tvn för att se matchen då dom mötte Pittsburgh. Och jag hade bara tänkt att kolla upp vilket nummer och se om han faktiskt spelar då jag såg om ett klipp att han avsade sig från att spela. Blev riktigt chockad, och det känns verkligen så himla tråkigt. Klippet som dom filmade tyckte jag var rörande, han fick tårar i ögonen och fick svårt att prata. Men för mig kommer han fortfarande att vara den största!


Här är klippet som jag tittade på från Colorado Avalanche's hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0